środa, 11 września 2019

Czy ktoś tu jeszcze jest? :(

Hej, witajcie...Chciałam przeprosić za tak paskudnie długą nieobecność. Moje życie usłane różami nie jest, więc nie miałam kompletnie głowy do pisania, już czasami sama zapominam co było w moim opowiadaniu hahah. Nie wiem czy ktoś tu jeszcze jest i czeka na powrót przygód Lary ,Kastiela i reszty ,ale nic nie będę obiecywała tym razem. Bardzo chcę wrócić do bloga, pisanie i świadomość ,że komuś się to podoba i czeka na kolejne rozdziały dawało mi wielką radość. Może w najbliższym czasie ukaże się kontynuacja, ale wiecie jak to jest, blog w sumie trochę umarł, było tutaj tyle osób, a teraz pewnie (albo i nawet nie) została zaledwie garstka (ale może to i lepiej, bo to znaczy, że te osoby na prawdę lubią ten blog! :D ). W każdym razie to, że nie nic nie piszę, nie znaczy, że nie gram w Słodki Flirt! Gram a i owszem, zarówno z ogromnymi emocjami, jak i rozczarowaniami dotyczącymi przygód naszej Su na uniwerku. Proszę, jeśli ktoś tu jeszcze jest, dajcie jakiś odzew w komentarzach, opiszcie co u Was, czy gracie w uniwersytet i co sądzicie o tym co się teraz dzieje! Pozdrawiam cieplutko ♥

12 komentarzy:

  1. O mamo, a ja się ostatnio zastanawiałam, czy jeszcze tu wrócisz no i proszę! Dostałam odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A daj spokój xD Uniwerek powoli nudzi, z tego co widzę z odcinków z yt, fabuła za wiele nie wnosi. Poza tym, te ilustracje. Co druga to Suśka z WS-em ... no.
      A odcinki wychodzą za szybko i dzieje się w nich za dużo. Bo ile w liceum czekaliśmy na większe zbliżenie z WS-em? 40 odcinków! z 7-6 lat a na uniwerku? Coś ponad rok, nie?
      Ale z drugiej strony, to nie licealne czasy i Suśka (pozornie) nie jest już dzieciakiem. No nwm, zobaczymy, co będzie się działo dalej. Ja czekam na jakieś większe dramy.

      Usuń
    2. Zgadzam się w stu procentach! Ja gram tylko i wyłącznie ze względu na Kastiela xD Ale i tak boję się, że będzie drama i jednak wyjedzie w te trasę... :( Co do tych zbliżeń, to to jest koszmar, w sensie okej, tak jak napisałaś, nasza Su jest już dorosła i kończy studia, ale ta gra robi się po prostu zboczona xD Ale co jak co, podoba mi się, że Kastiel właśnie na nic nie naciska, jest taki czuły i w ogóle, nawet bardziej niż w liceum! I bardzo dziękuję za komentarz <3 Chyba jesteś tu jedyna xD

      Usuń
    3. Najwierniejsza hahah xD
      Patrząc na ilość wydawany PA i szybkość wydawanych odcinków, mi zostaje jedynie śledzić wydarzenia na yt xD

      Usuń
    4. Jejku <3 Co do PA to to jest dramat, to jest taki chwyt na kasę...przynajmniej cieszę się, że ukończyłam normalnie liceum, zanim wszedł ten nowy system. Chociaż sama czasem dokupuje te punkty i siebie za to nienawidzę xD Ale chęć zagrania jest silniejsza xD

      Usuń
    5. Ja trenuję cierpliwość i te PA skrupulatnie zbieram hahaha xD

      Usuń
    6. To bardzo zazdroszczę, bo ja to już nie wytrzymuje xD Jutro mam wielki dzień, więc może z tej radości zacznę pisać rozdział :D

      Usuń
    7. O, świetnie! Będę czekać xD

      Usuń
    8. O BOŻE, widziałaś 17 odcinek? NATANIEL CO ONI CI ZROBILI?! ;-;

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wciąż czekam ��

    OdpowiedzUsuń