poniedziałek, 14 listopada 2016

Powrót?

Hej dziewczyny <3 Nie ukrywam,że Wasze komentarze bardzo mnie rozczuliły i coś uświadomiły. Chyba trochę już odpoczełam, ale mimo to cały czas gdy tylko miałam okazję myślałam nad nowymi pomysłami do opowiadania. Jestem w szoku że blog właściwie stał się dość popularny i często przez was odwiedzany. Nie chciałabym tego zaprzepaścić mimo wszystko. Myśle że nadszedł już ten czas i dosyć już opierdzielania się z mojej strony :P W weekend chyba wezmę się za pisanie i dodam kolejny rozdział! Stesknilam się za pisaniem i za waszymi komentarzami dodającymi kopa  ^.^ Także możecie otrzeć łzy bo Lara i Kastiel powracają by kontynuować swoje przygody. Mam nadzieję że przyszłe rozdziały będą tak samo bawiły jak i doprowadzaly czasem do uronienia łezki  :') Także w weekend szykujcie się na wielki powrót!

9 komentarzy:

  1. Codziennie wchodziłam z tyci nadzieją że może powrócisz :)
    I ten dzień nadszedł *.* Nawet nie wiesz jaka ja jestem happy :3
    Życzę ci mnóstwo weny i chęci do pisania :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :D Dziękuję ♡ tez pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. No nareście! :D
    Wchodzilam codziennie na bloga by zobaczyć, czy czegoś nie dodałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie nawet na chwilę nie straciłam nadziei że wrócisz ^^ życzę weny i silnego kopa do kontynuowania opowiadania po tej przerwie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaa no nie wieże ... nareszcie!!
    Nie mogłam się doczekać :D
    życzę wiadra weny
    Pozdrowionka ;) Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak się cieszę ! Już nie mogę się doczekać aż wstawisz rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero od tego miesiąca zaczęłam czytać tego bloga, a na wieść, że powracasz to się bardzo ucieszyłam.. Czemu wszystko co zaczynam czytać szybko się kończy lub nie jest dokańczane..?

    Twoje opowiadanie bardzo mnie urzekło.. Nie spotkałam się z tak szybką akcją, która nie będzie mi przeszkadzać i do tego zachęci do dalszego czytania..
    Chyba troszeczkę zagalopowałaś się z stwierdzeniem, że wstawisz to w weekend xD
    Również czekam na odzew o następnym rozdziale, bo nie mam w zwyczaju tak prędko opuszczać czytane blogi, które przypadły mi do gustu..

    Byłoby super..hiper..fajnie(?) gdybyś chociaż na kogoś komentarz odpowiedziała co tam u ciebie się dzieje, że mylisz tygodnie ;×

    Pozdrawiam
    I nie myśl sobie,
    że tak szybko się mnie pozbędziesz.. ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko kochana...jakie przemiłe słowa ❤
      Rozdział już jest!!
      Tygodnie mylę bo szkoła męczyła mnie na tyle, że całe dnie spałam po przyjsciu do domu xD
      Także spokojnie nie martw się od tej pory w miarę regularnie będę wrzucać rozdziały :D I niestety sama znam ból niedokonczonych opowiadań :c

      Usuń