niedziela, 10 czerwca 2018

Wracam!

Witajcie, o ile ktokolwiek tutaj jeszcze pamięta o moim blogu, głęboko w sercu liczę, że tak. Postanowiłam wrócić, nie mam serca dłużej zostawiać Was w niepewności. Minęło i tak zbyt wiele czasu. Nie uporałam się może do końca ze wszystkim, ale sama potrzebuję pisania, pamiętam jaką radość mi to dawało, do tego Wasze przecudowne komentarze, które tylko zachęcały mnie do dalszego pisania : ) Pragnę też bardzo Was przeprosić, wiem że było wiele osób , które z niecierpliwością czekały co dalej stanie się z Larą i Kastielem, ale teraz już wracam i mam nadzieję, że ciepło mnie przyjmiecie z powrotem! Czekam na odzew od Was! Mówcie co sądzicie o nowym Słodkim Flircie na uniwersytecie, ja osobiście jestem załamana :/

3 komentarze:

  1. Taaak! Wróciła! Wiedziałam że wrócisz 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż Ty jedna <3 Bo inni już chyba zapomnieli :(

      Usuń
  2. Cieszę się baaardzo ��❤❤

    OdpowiedzUsuń